5-årsjubileum!

0kommentarer

I dag (8/2) är det exakt 5 år sedan denna blogg startades! Dock dröjde det till den 15/2 innan det första reportaget las in. (Vilket för övrigt handlade om en församlingsfrukost som haft besök av Elisabeth Sandlund!)
Sedan dess har det rullat på med lite av varje, reportage, reflektioner och information.
När jag tittar i arkivet kan jag se att vi på dessa 5 år publicerat 1005 inlägg och 3932 bilder! Långaryds församling har alltså ett rikt arkiv över sin verksamhet...
 
Visst har vi väl ibland frågat oss om vi ska fortsätta, om detta är intressant för någon att läsa? Men så länge ni fortsätter att kika in här så kommer vi att göra vad vi kan för att här ska finnas något nytt att visa er!
 
Och vilka är då ni? Det är något jag roar mig med att fundera på ibland!
 
Det jag vet är att ni en vanlig vecka är någonstans mellan 200-250 läsare. I tider med sjunkande gudstjänststatistik är det väl något vi får vara nöjda med!
Något som är lite spännande är att bara en dryg tredjedel av er är från Hallands län, till vilket Långaryds församling alltså hör. Ungefär 20% av er är från Stockholmsregionen och 20% är från Västra Götaland. Vi har även läsare i Jönköpings län samt Skåne. Vi har till och med en och annan från Norrbotten, Västerbotten, Värmland och Gotland!
Det är så roligt att också ni vill läsa om oss och vår verksamhet! Dessutom har vi varje vecka ett antal utländska besökare (senaste veckan 22 st) där USA är i klar majoritet med ca 70%. I Finland har vi en eller ett par trogna läsare som visar sig i statistiken så gott som varje vecka.
 
Det spelar ingen roll vem du är eller var du bor, det är bara så roligt att just du, just nu, valt att lägga några minuter på Långarydsbloggen.
Till dig säger vi Tack!
 
Och precis som jag skrev tidigare, så länge ni visar intresse för vår blogg så fortsätter vi skriva i den!
 
/Karina
 

Kommentera

Publiceras ej