Bättre sent än aldrig!

0kommentarer

Mia efterlyste ju någon som tagit bilder på familjegudstjänsten förra söndagen (4/10). Jag själv var inte hemma så att jag kunde fotografera men Lennart Borg var på plats och nu har han skickat några bilder som vi härmed publicerar! Jag kan förstås inte berätta så mycket om bilderna eftersom jag inte var med men de talar ganska mycket för sig själva!
Håll till godo!
Det var alltså en familjegudstjänst och barnen framförde "Daniel i Lejongropen".
En sträng kung har förstås en ledande roll i detta drama!
Och det här är tydligen "högsta hönset"...
Berättelsen slutar ju i alla fall lyckligt och Daniel får sällskap av änglar där i lejongropen.
(Just dessa lejon ser väldigt snälla ut tycker jag!)
Efter gudstjänst och fika kunde man få prova på att köra fyrhjuling.
Det var många sugna på!
Man kunde också få en vacker ansiktsmålning!
 
Tack till Lennart Borg som delade med sig av dessa bilder!
 
/Karina
 
 

Kommentera

Publiceras ej