Lite reklam / sommartips!

0kommentarer

Har du en eftermiddag över och vill göra en liten lagom lång sommarutflykt?
Då vill jag tipsa om Sandvik, denna vackra plats bara ett par mil bort! Är vädret fint så tar du förstås med badkläder men även dagar med lite tristare väder är Sandvik värt ett besök!
Fram till den 9 augusti serveras dagligen kaffe i sockenstugan mellan kl 14.00-18.00.
(Som en liten parentes kan jag nämna att fikat är mycket prisvärt, 28 kr fick jag betala för allt detta!)
Det finns också en massa fint hantverk att titta på och kanske rent av köpa med sig något av!
Alla tisdagar och söndagar fram till den 9/8 hålls musikandakt i Sandviks kyrka kl 15.00. Fint att kombinera fikandet med!
 
Dessutom hålls det alla torsdagar fram till den 6/8 musikandakt kl 18.00 i kyrkan. Nu på torsdag (16/7) är det exempelvis Kenneth Benjaminsson som sjunger!)
Här vid stranden nära vattnet
finns en plats som ger mig ro.
Här vid stranden nära vattnet
fylls mitt inre utav ro.
Här får jag vila och du finns här mitt i livets kamp och strid.
Här får jag vila och du finns här med Din nåd för varje tid.
(Ps. 814)
 
 
Det finns mycket fint att uppleva, alldeles i vår närhet!
 
/Karina

Kommentera

Publiceras ej