Läger i Landeryd den 28-29/10

0kommentarer

Så här på höstlovet passadepastoratets barnverksahet på att bjuda in till läger, den här gången i Landeryd!
Helen lånade med sig min kamera och tog lite bilder! Jag publicerar här bilderna ganska så okommenterade eftersom jag inte riktigt vet vad som hände. Kanske kan Helen och jag sätta oss i helgen och skriva lite mer om varje bild! Vi får se!
Här tror jag i alla fall att det leks "blinkleken"!
 
Att vara ute i mörker kan vara lite mysigt!
Ett bra, om än lite kallt sätt att titta på stjärnor!
 
Här är nog nästan hela gänget!
Är det läger så ingår ju ofta övernattning, så även denna gång!
Här är det visst grabbarnas sovrum!
Och här har några tjejer boat in sig!
Nästa dag var det dags för lite pyssel!
 
Ihoppysslade kyrkor i lätt novemberdis... Temat för hela lägret var just "kyrkan" och med denna bild avslutas denna lilla bildkavalkad från lägret!
 
/Karina
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej