Kulltorpsläger

0kommentarer

Den 16-17/2 åkte ett tjugotal barn och ledare från Långaryds, Unnaryds och Färgaryds församlingar på sportlovsläger i Kulltorp. Jag var inte med men jag skickade med en kamera! Här kommer nu dessa bilder:
Är det ett sportlovsläger så måste man ju vara ute i snön!
 
Se upp i backen!
Du måste bli som ett barn...
Ibland är en knuff i ryggen precis det som behövs för att komma igång!
 
Detta kan väl bara sluta på ett sätt??
 
Ja, just det!
Snömannen?
En och annan vurpa blev det.
Fart och fläkt! 
Jag måste erkänna att dessa pulkabilder är bättre än dem jag tog i Träpjas backe strax före jul...
Om någon undrar så fick barnen vara inne lite grann också!
Barnen dansar lovsångsdans i Kulltorps kyrka!
 
Temat för lägret var "Frälsarkransen" och barnen fick göra sina egna radband!
 
Petter: Du får gärna komplettera med fler bilder och kommentarer! Vi vet ju alla att du var med på lägret! (Långt om länge kom det en komplettering som du hittar HÄR.)
 
/Karina
Innan natten kommer vill jag tacka
för den dag du gav, dem som jag mötte.
För ett liv som mognat något,
Herre, vill jag tacka.
 
Innan natten kommer vill jag lämna
allt tillbaks åt dig att älska värna.
Allt åt dig, vår tro, vårt tvivel,
Herre, tag emot det.

Kommentera

Publiceras ej