Om du inte känner igen dig...

2kommentarer

Det ser lite annorlunda ut på bloggen nu. Jag fick nämligen för mig att byta tema på bloggen. Här följer en kort orientering kring det nya upplägget:
 
- längst upp hittar du de olika "kategorierna" så att du lätt kan klicka dig fram till alla inlägg postade i Händer i veckan eller Karinas tankar
 
- rullar du ner på sidan hittar inläggen i den ordning de har publicerats
 
- till höger har du länkar till de tjugo senaste inläggen och nedanför finner du ett arkiv där du kan läsa alla publicerade inlägg månad för månad - vill du till exempel veta vad som hände i maj 2011, klickar du på maj 2011
 
Hoppas att ni gillar det nya utseendet, för jag är inte säker på att jag lyckas byta tillbaka till det gamla...
 
Petter

2 kommentarer

Karina

02 Dec 2012 18:47

Jag uppskattar särskilt att bilderna inte längre blir beskurna i högerkanten! =D
Jag hade förstås hellre haft en lokal bild än de där "bubblorna" högst upp men det blir kanske komplicerat att få till... ;)

Petter

02 Dec 2012 22:04

Jag tror att det blev ungefär så som kyrkorådet vid något tillfälle efterlyste bloggen skulle vara organiserad också. Med kategorierna längst upp osv. Detta är ju ett färdigt format från blogg.se, men jag ska rådgöra med någon mer teknikkunnig person. Jag tror nämligen inte att det ska vara så svårt att byta ut bilden, men jag vågar inte försöka innan jag vet hur.. ;) Men visst ska det vara en lokal bild där egentligen! Och lär jag mig bara hur man gör, så kan man ju byta bild lite då och då. :)

Kommentera

Publiceras ej