En hälsning till mina vänner tidsresenärerna.

1kommentarer

När jag loggar in på bloggen får jag tillgång till en viss statistik över besökare. Jag kan se vilka län i Sverige som tittar hit och om ni finns i ett annat land så visas det vilka länder som besökt bloggen.
 
Och nu är det minsann så att vi har besökare på Långarydsbloggen som befinner sig i Nya Zeeland! Eftersom jag har starka misstankar om vilka ni är så kan jag inte låta bli att passa på att skicka en hälsning!!! (Jag hoppas övriga läsare har lite överseende...)
 
Jag har med hjälp av lite googlande förstått att ni rest framåt i tiden och befinner er 12 timmar före oss. Hur konstigt är inte det?
Ert 2016 kommer väl att bli 12 timmar längre än vårt, eller?!
 
Här hemma är allt bra. När ni åkte kom vintern. 1 plusgrad i dag men den bitiga vinden gör köldverkan (enligt min mobil) till 5 minusgrader.
 
Hoppas ni får (eller har haft...) ett fint nyårsfirande (vid lunchtid i morgon då alltså). Embla och jag kommer att tillbringa nyårsafton (alltså er nyårsdagsförmiddag) på en fridfull plats, långt borta från smällare och fyrverkerier.
 
Till sist två saker:
 
1. Jag saknar er men unnar er varje ögonblick av spännande äventyr, varje dag av fantastiska upplevelser.
2. Inga möss i fällorna. Hittills.
 
Kramar till er alla tre!
 
/Karina
 

1 kommentarer

Helen&Ola

30 Dec 2015 22:00

Nyårsafton kl 09.50. Hamilton Nya Zeeland.
Här är mer än 20grader varmt och vi har det fantastiskt. Bad står på programmet idag då vi njuter av sällskapet från kusin Karin och hennes familj. Tänker på er och följer vad ni hittar på i kyrkan på bloggen. Sammanfattningen av 2015 ger oss en glädje och tacksamhet över att vi hör hemma just där vi bor! Nyårskramar till er alla från oss alla!!!

Kommentera

Publiceras ej