När man börjar undra...

1kommentarer

Kära läsare, nu börjar du väl undra om bloggen lagts ner? Så är förstås INTE fallet! Att visa er vår församlings verksamhet gör vi med stolthet och glädje!!
 
Grejen är att jag åter igen varit på Wettershus några dagar och därmed missat allt roligt som hänt här hemma i församlingen.
 
Därför har jag inga bilder från visningsgudstjänsten i Långaryd eller familjedagen i Jansberg eller sinnesromässan i Landeryd.
 
Däremot har jag bilder från ett vårligt Wettershus, för tillfället får ni hålla till godo med detta!
På Wettershus har jag fått ladda batterierna och fylla på glädjeförråden.
Jag har fått tid till det att tänka och bara vara.
Sånt där som kanske inte annars hinns med.
De stora perspektiven har funnits där.
Och de små detaljerna.
Det har varit vila på alla plan.
 
Och än en gång slår mig tanken:
Ibland behöver man åka bort för att komma hem.
 
/Karina
 
Wettershus,

1 kommentarer

Petter

20 May 2014 23:07

Man kan också börja undra vad den där Petter sysslar med eftersom han aldrig får tummen ur och skriver något.. ;)

Kommentera

Publiceras ej