I vårt församlingshem finns...

1kommentarer


I vårt församlingshem finns skor i alla storlekar och varianter!


I vårt församlingshem finns alltid någon som känner för att möblera om lite!

I vårt församlingshem finnsde mest lysande konstnärer!


I vårt församlingshem finns en massa fantastiska barn!


I vårt församlingshem dansar vi i glädje!


I vårt församlingshem finns glada och engagerade kyrkorådsledamöter!

Tänk så mycket vi har att glädjas åt i vår församling!!!

Som när ett barn kommer hem om kvällen och möts av en vänlig famn,
så var det för mig att komma till Gud, jag kände att där hörde jag hemma.
Det finns en plats i Guds stora rum, en plats som väntade på mej.
Och jag kände: Här hör jag hemma, jag vill vara ett barn i Guds hem.
(Sv Ps. 774)

1 kommentarer

Petter

07 Sep 2011 23:37

Så mycket fint det finns i vårt församlingshem! :) Bara den där häcken utanför kunde bli nerklippt också.. ;)

Kommentera

Publiceras ej